Электронныя звароты

Увага! З 2 студзеня 2023 г. у сувязі з уступленнем у сілу Закона Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2022 №176-З «Аб змяненні Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» падача электронных зваротаў ажыццяўляецца з дапамогай Адзінай рэспубліканскай аўтаматызаванай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб па адрасе обращения.бел.

Электронныя звароты разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

Патрабаванні да электронных зваротаў:

1. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.

2. Электронныя звароты грамадзян павінны змяшчаць:

– найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;

– прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

– выклад сутнасці звароту;

– адрас электроннай пошты.

Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў павінны ўтрымліваць:

– найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;

– поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;

– выклад сутнасці звароту;

– прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;

– адрас электроннай пошты.

3. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

4. Да электронных зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

5. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.