ПРАВІЛЫ гасцінічнага абслугоўвання і пражывання ў гасцініцы «Мірскі замак»

I. АГУЛЬНЫЯ ПАЛАЖЭННІ

 1. Сапраўдныя правілы распрацаваны на падставе Закона Рэспублікі Беларусь ад 09.01.2002  № 90-З «Аб абароне правоў спажыўцоў»,   Закона Рэспублікі Беларусь ад 04.01.2010 г. № 105- З «Аб прававым становішчы замежных грамадзян і асоб без грамадзянства ў Рэспубліцы Беларусь», Правілаў гасцінічнага абслугоўвання ў Рэспубліцы Беларусь, зацверджаных Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 07.04.2006 г. № 471, Правілаў пражывання ў гасцініцах Рэспублікі Беларусь, зацверджаных Пастановай Міністэрства жыллёва- камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 17.05.2006 г. № 23 (у рэдакцыі Пастановы Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь ад 10.12.2008 г. № 25), Правілаў знаходжання замежных грамадзян і асоб без грамадзянства ў Рэспубліцы Беларусь, зацверджаных Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 20.01.2006 г. № 73, і рэгулююць адносіны паміж Выканаўцам - гасцініцай “Мірскі замак”  і Спажыўцом пры ажыццяўленні гасцінічнага абслугоўвання, а таксама ўсталёўваюць правілы  пражывання ў гасцініцы “Мірскі замак”.

2. У дадзеных Правілах выкарыстоўваюцца наступныя асноўныя тэрмiны:

гасцініца - маёмасны комплекс, які адказвае вызначаным патрабаванням тэхнічных нарматыўных прававых актаў, у якім ажыццяўляецца гасцінічнае абслугоўванне;

адміністрацыя - юрыдычная асоба, якая ажыццяўляе гасцінічнае абслугоўванне;

 кліент - юрыдычная або фізічная асоба,  якая заказвае і (або) выкарыстоўвае паслугі;

гасцінічнае  абслугоўванне - паслугі, якія аказваюцца адміністрацыяй, па прадастаўленні нумароў (месцаў у нумарах) для часовага пражывання фізічных асоб, а таксама дадатковыя паслугі (далей - паслугі);

дадатковыя паслугі - паслугі грамадскага харчавання, сувязі, бытавыя, спартыўныя, турысцкія і іншыя паслугі, якія аказваюцца адміністрацыяй на платнай і (або) бязвыплатнай аснове ў адпаведнасці з заканадаўствам.

2.1. Правілы рэгулююць адносіны паміж Адміністрацыяй і Кліентам пры ажыццяўленні гасцінічнага абслугоўвання.

3. Гасцінічнае  абслугоўванне  ажыццяўляецца на падставе публічнага дагавора, або дагавора, заключанага ў пісьмовай форме.

4. Дадзеныя Правілы, а таксама Правілы гасцінічнага абслугоўвання ў Рэспубліцы Беларусь, пералік паслуг, прэйскурант на паслугі, інфармацыя аб форме і парадку аплаты паслуг, аб рабоце Партнёраў гасцініцы, якія аказваюць дадатковыя паслугі, знаходзяцца на інфармацыйным стэндзе службы прыёму і размяшчэння кліентаў у холе 1 паверха гасцініцы.

5. Дадзеныя  Правілы размешчаны на афіцыйным сайце Установы «Музей «Замкавы комплекс «Мір».

6. Правілы пражывання ў гасцініцы, а таксама правілы пажарнай бяспекі і інфармацыя аб прапанаваных спажыўцу паслугах знаходзяцца ў холе 1 паверха гасцініцы.

7. Работнікі гасцініцы маюць бэйджы з указаннем пасады, прозвішча, імя.

8. Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў адміністратара гасцініцы ў холе 1 паверха.

 

II. ГАСЦІНІЧНАЕ АБСЛУГОЎВАННЕ

 1. Выдача  нумароў для часовага пражывання

1.1. Гасцініца прызначана для часовага пражывання пастаяльцаў на працягу тэрміну, узгодненага з адміністрацыяй гасцініцы.

1.2. Гранічны тэрмін, на які адначасова афармляецца пражыванне ў гасцініцы - 30 сутак.

1.3. Афармленне пастаяльцаў,  якія  прыбываюць у гасцініцу і выбываюць з яе,  ажыццяўляецца кругласутачна.

1.3.1. Афіцыйны час заезду з 14:00 да 19:00, выезду - 12:00.

1.4. Браніраванне нумароў.

1.4.1. Спажывец мае права заказаць нумар, падаўшы заяўку не раней чым за 90 сутак, але не пазней чым за дзве гадзіны да моманту заезду, калі іншае не прадугледжана дагаворам.

1.4.2. Тэрмін дзеяння броні заканчваецца ў 19 гадзін дня заезду, калі ў заяўцы на браніраванне не пазначаны іншы час.

1.4.3. Плата за браніраванне не бярэцца.

1.5. Афармленне пражывання.

1.5.1. Пры наяўнасці ў гасцініцы свабодных месцаў пастаялец мае права займаць нумар любой катэгорыі з поўнай аплатай усіх месцаў.

1.5.2. Для афармлення пражывання пастаялец, які з’яўляецца грамадзянінам Рэспублікі Беларусь, прад’яўляе дакумент, які сведчыць асобу, а пры яго адсутнасці - адзін з наступных дакументаў: даведку ўсталяванай формы, якая выдаецца ў выпадку страты грамадзянінам пашпарта Рэспублікі Беларусь, ваенны білет (для ваеннаслужачых тэрміновай службы), пасведчанне вадзіцеля Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні для дзяцей ва ўзросце да чатырнаццаці гадоў, а таксама запаўняе рэгістрацыйную картку. Дапускаецца запаўненне рэгістрацыйнай карткі адміністратарам гасцініцы на падставе прадстаўленых пастаяльцам дадзеных, з наступным падпісаннем яе пастаяльцам.

1.5.3. Для афармлення пражывання пастаялец, які з’яўляецца замежным грамадзянінам або асобай без грамадзянства, прад’яўляе пашпарт, міграцыйную карту і медыцынскую страхоўку.

1.5.4. Пры афармленні пражывання адміністратар гасцініцы выдае спажыўцу (пастаяльцу) чэк, рахунак, пропуск у гасцініцу, знаёміць яго з правіламі пражывання і пажарнай бяспекі ў гасцініцы.

Пастаяльцам, якія з’яўляюцца замежнымі грамадзянамі і асобамі без грамадзянства, дадаткова растлумачваюцца ўмовы рэгістрацыі замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, пасля чаго ажыццяўляецца іх рэгістрацыя з прастаўленнем адзнакі аб рэгістрацыі ў міграцыйнай карце.

1.5.5. У выпадку поўнай аплаты двухмеснага нумара пры наяўнасці свабоднага месца па просьбе спажыўца можа ажыццяўляцца падсяленне аднаго пастаяльца ў аплачаны нумар з афармленнем пражывання ў парадку, прадугледжаным сапраўднымі Правіламі.

1.5.6. Па просьбе пастаяльца ў нумар  можа давацца дадатковае месца (для дзяцей да 16 гадоў) для пражывання з аплатай у адпаведнасці з прэйскурантам (пасяленне  на дадатковае месца) і афармленнем пражывання ў парадку, прадугледжаным дадзенымі  Правіламі.

1.5.7. Па заканчэнні ўзгодненага тэрміну пражывання пастаяльцу належыць вызваліць нумар. Пастаяльцы, якія жадаюць прадоўжыць пражыванне ў гасцініцы, паведамляюць пра гэта ў службу прыёму і размяшчэння не пазней, чым за 2 гадзіны да заканчэння тэрміну пражывання. У выпадку, калі нумар забраніраваны  іншымі асобамі, у прадаўжэнні тэрміну пражывання ў гэтым нумары можа быць адмоўлена.

1.6. Спажывец і гасцініца мае права заключыць дагавор у пісьмовай форме, які вызначае іншыя ўмовы аказання паслуг. У гэтым выпадку палажэнні дадзеных Правілаў прымяняюцца ў частцы, якая не супярэчыць умовам дагавора.

1.7. Гасцінічнае  абслугоўванне пастаяльцаў, якія знаходзяцца ў стане алкагольнага ап’янення або стане, выкліканым ужываннем наркатычных сродкаў, не ажыццяўляецца.

2. Прадастаўленне дадатковых паслуг

2.1. Пастаяльцам гасцініцы прадастаўляюцца дадатковыя паслугі, кошт якіх уключанаы ў пражыванне:

 - паслугі службы прыёму і размяшчэння;

 - паднос багажу па просьбе пастаяльца (ажыццяўляецца з / да ліфта ў холе 1 паверха);

- уручэнне карэспандэнцыі;

 - прадастаўленне турысцкай інфармацыі;

 - выклік “хуткай дапамогі”, карыстанне аптэчкай;

 - паркоўка аўтатранспарту (папярэдні заказ не патрабуецца);

 - захоўванне каштоўнасцей  у сейфе нумара;

 - карыстанне фенам;

- WI-FI;

а таксама гігіенічных набораў.

2.2. У гасцініцы прадастаўляюцца дадатковыя паслугі за асобную плату:

 - сняданак у рэстаране;

 - продаж нехарчовых тавараў;

 - саўна.

2.3. Дадатковыя паслугі, якія прадастаўляюцца Партнёрамі гасцініцы  “ Мірскі замак”:

 - рэстаран.

3. Плата за гасцінічнае абслугоўванне

3.1. Плата за пражыванне і паслугі, якія прадастаўляюцца Адміністрацыяй,  можа ажыццяўляцца за наяўны разлік, па безнаяўным разліку і крэдытнымі картамі ў беларускіх рублях.

3.2. Плата за пражыванне бярэцца пасутачна  або ў поўным аб’ёме на ўмовах папярэдняй аплаты згодна з прэйскурантам цэн. Кліент абавязаны зрабіць канчатковы разлік за аказаныя яму паслугі пры высяленні.

3.3. Плата за пражыванне праводзіцца  спажыўцом на ўмовах перадаплаты ў памеры 50% ад кошту нумара за першыя суткі. Астатняя сума аплачваецца па прыбыцці ў гасцініцу.

3.3.1. У выпадку адмены браніравання гасцінічнага нумара, альбо не засялення Кліента ў абумоўленыя тэрміны,  Адміністрацыя пакідае атрыманую перадаплату ў якасці штрафных санкцый, згодна з п. 3.3.2.

3.3.2. У выпадках  адмены браніравання, не прыезду Кліента штрафныя санкцыі роўныя 50% кошту нумара,  як частка кампенсацыі за прастой нумара.

3.4. Пры пражыванні менш за суткі плата бярэцца  за суткі.

3.5. Пры пражыванні больш за суткі плата бярэцца ў наступным парадку:        - пры засяленні  да разліковага часу (з 0 да 12) плата за пражыванне бярэцца за палову сутак;

 - у выпадку выезду кліента пасля разліковага часу  на працягу 12 гадзін плата бярэцца за палову сутак, а ад 12 да 24 гадзін - за поўныя суткі.

3.6. Аплата за пражыванне па безнаяўнаму разліку ажыццяўляецца на падставе рахунку  і (або) падпісанаму дагавору  з спажыўцом. Аплата за пражыванне павінна паступіць на разліковы рахунак гасцініцы не пазней, чым за 2 (двое) сутак да заезду, калі іншае не прадугледжана дагаворам. На працягу трох сутак пасля выезду з гасцініцы кліенту адпраўляецца па пошце (з дапамогай факсімільнай сувязі) рахунак-фактура, разлік і акт выкананых работ у двух экзэмплярах. Канчатковыя разлікі паміж Адміністрацыяй і Кліентам робяцца не пазней чым за 3(тры) банкаўскіх дні  з дня выезду.

3.6.1. Заказчыкі, якія з’яўляюцца фізічнымі асобамі, ажыццяўляюць аплату паслуг шляхам унясення наяўных грашовых сродкаў у касу Установы «Музей« Замкавы комплекс «Мір» альбо безнаяўным пералікам праз сістэму Разлік.

3.7. Не бярэцца плата:

 - за пражыванне ў гасцініцы дзяцей ва ўзросце да 8 гадоў пры ўмове іх размяшчэння з бацькамi (апекунамi) у адным нумары без прадастаўлення асобнага месца ў нумары;

 - пры падсяленні пастаяльца ў аплачаны нумар.

3.8. Аказанне пастаяльцам дадатковых платных паслуг ажыццяўляецца пасля іх аплаты згодна з прэйскурантам.

III. ПРАВІЛЫ ПРАЖЫВАННЯ Ў ГАСЦІНІЦЫ

1. Засяленне пастаяльца ў нумар ажыццяўляецца пасля аплаты пражывання.

2. Уваход пастаяльцаў у гасцініцу і вынас асабістых рэчаў з гасцініцы ажыццяўляецца па прапусках.

3. Па заканчэнні тэрміну пражывання здаць нумар пакаёўцы.

4. Па запрашэнні пастаяльца і з ведама адміністрацыі гасцініцы дапускаецца знаходжанне запрошаных асоб у нумары з 07:00 да 23:00 гадзін. Для ўваходу ў гасцініцу запрошанай асобе неабходна прад’явіць адміністратару дакумент,  які сведчыць асобу. Гасцініца мае права адмовіць ва ўваходзе ў гасцініцу запрошаных асоб, якія знаходзяцца ў стане алкагольнага ап’янення або стане, выкліканым ужываннем наркатычных сродкаў. Пастаялец нясе адказнасць за своечасовы адыход запрошаных асоб. Для знаходжання запрошанай асобы ў нумары пасля 23 гадзін (пры наяўнасці свабодных месцаў) павінна быць аформлена яго пражыванне ў гасцініцы ў парадку, прадугледжаным дадзенымі  Правіламі.

5. Пастаяльцам і запрошаным асобам належыць: беражліва адносіцца да маёмасці, абсталявання гасцініцы, захоўваць чысціню і парадак, прытрымлівацца правілаў  пражывання ў гасцініцы, правілаў пажарнай бяспекі, правілаў грамадскага парадку.

6. Для пастаяльцаў у гасцініцы недапушчальна:

 - паркоўка транспартных сродкаў на ўваходзе ў двор комплексу;

 - ствараць нязручнасці і парушаць спакой іншых,  якія пражываюць у гасцініцы;

 - пакідаць у нумары ў сваю адсутнасць пабочных асоб, а таксама перадаваць ім пропуск і ключ ад нумара;

 - курыць самім і дазваляць курыць  запрошаным асобам у нумарах, а таксама ў месцах, не прадугледжаных для курэння;

 - захоўваць у нумары грувасткія рэчы, зброю, атрутныя і лёгкія на загаранне  рэчывы і матэрыялы;

 - трымаць у нумары жывёл і птушак;

 - выкідваць праз вокны нумара смецце (бутэлькі, недакуркі і г.д.).

7. У мэтах асабістай бяспекі і захаванасці маёмасці пастаяльцам варта:

 - выходзячы з нумара зачыняць водазаборныя краны, балконныя  дзверы і вокны, выключаць святло, тэлевізар, зачыняць дзверы нумара і здаваць адміністратару ключы ад нумара;

 - для захоўвання каштоўнасцей, каштоўных папер і грошай карыстацца сейфам ў нумары;

 - не карыстацца ў нумары кіпяцільнікамі, прасамі і іншымі электранагравальнымі прыборамі;

 - азнаёміцца ​​з планам эвакуацыі і памяткай  для пражываючых аб дзеяннях на выпадак узнікнення пажару.

8. Гасцініца ў выпадку выяўлення забытых рэчаў прымае меры па вяртанню іх ўладальніку, згодна з Правіламі абыходжання з забытымі рэчамі, якія дзейнічаюць у гасцініцы “Мірскі замак”.

IV. ПРАВЫ І АДКАЗНАСЦЬ БАКОЎ

 1. Пастаялец (спажывец) мае права:

1.1. Карыстацца паслугамі,  якія прадастаўляюцца гасцініцай,  без якіх-небудзь умяшанняў з боку гасцініцы або іншых асоб, якія заяўляюць, што яны дзейнічаюць ад імя або па даручэнні гасцініцы.

1.2. У выпадку парушэння гасцініцай тэрмінаў пачатку аказання паслуг па дагавору  або заяўцы на браніраванне нумароў  скасаваць дагавор або змяніць заяўку на браніраванне.;

1.3. Пры выяўленні недахопаў паслуг на свой выбар патрабаваць:

 - бясплатнай лiквiдацыi недахопаў;

 - адпаведнага змяншэння платы за паслугі;

 - раўнацэннай замены паслуг.

2. Пастаялец нясе ва ўстаноўленым парадку адказнасць за:

 - пашкоджанне і страту ім маёмасці гасцініцы і пакрывае кошт нанесенай шкоды ў рынкавых цэнах, якія дзейнічаюць на момант пражывання;

 - згубу бірулька для ключоў латуневага плоскага з аднабаковай гравіроўкай ад нумара і аплачвае штраф у памеры 3 базавых велічынь, вызначанай заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;

 - за неаплату, несвоечасовую аплату паслуг;

 - парушэнне Правілаў пажарнай бяспекі, санітарных нормаў, правілаў грамадскага парадку.

3. Гасцініца мае права:

3.1. Прадаставіць нумар спажыўцу без папярэдняй аплаты ў перыяд з 17:00 да 10:00 пры ўмове аплаты за пражыванне да разліковага часу, калі ў яго на момант афармлення пражывання маюцца толькі наяўныя грашовыя сродкі ў замежнай валюце і адсутнічае магчымасць іх канвертацыі для аплаты паслуг. У гэтым выпадку пры размяшчэнні спажыўцу выдаецца на рукі папярэдні рахунак, які пры наступнай аплаце абменьваецца на рахунак і чэк.

3.2. У выпадку неаднаразовага або грубага парушэння спажыўцом (пастаяльцам) Правілаў пражывання ў гасцініцы  скасаваць дагавор на аказанне паслуг і выселіць яго з гасцініцы.

4. Гасцініца нясе адказнасць за:

 - шкоду, прычыненую жыццю або здароўю пастаяльцаў з прычыны недахопаў пры аказанні гасцініцай паслуг.

5. Гасцініца не нясе адказнасці за работу гарадскіх службаў (аварыйнае адключэнне электрычнай і цеплавой энергіі, водазабеспячэння), транспарту і г.д.

6. У выпадку парушэння гасцініцай сапраўдных Правілаў, абарона правоў спажыўца ажыццяўляецца ў парадку, устаноўленым дзеючым заканадаўствам.

7. За якасць і своечасовасць прадастаўлення паслуг Партнёрамі гасцініцы адказнасць нясуць Партнёры гасцініцы.

8. У мэтах забеспячэння бяспекі ў гасцініцы, кантролю якасці аказання паслуг у холах і калідорах гасцініцы вядзецца відэаназіранне.

9. Калі ва ўстаноўленым парадку на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь уведзены ў дзеянне нарматыўныя акты, якія ўстанаўліваюць іншыя правілы гасцінічнага абслугоўвання і пражывання ў гасцініцах, то дадзеныя  Правілы дзейнічаюць у частцы, якая не супярэчыць гэтым нарматыўным актам.

10. Дадзеныя  Правілы дзейнічаюць да прыняцця новых Правілаў.

 

 Дадзеныя правілы зацверджаны 05 студзеня 2015 года.