Электронныя звароты
Увага! З 2 студзеня 2023 г. у сувязі з уступленнем у сілу Закона Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2022 №176-З «Аб змяненні Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» падача электронных зваротаў ажыццяўляецца з дапамогай Адзінай рэспубліканскай аўтаматызаванай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб па адрасе обращения.бел.
Электронныя звароты разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.
Патрабаванні да электронных зваротаў:
1. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
2. Электронныя звароты грамадзян павінны змяшчаць:
– найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
– прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
– выклад сутнасці звароту;
– адрас электроннай пошты.
Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў павінны ўтрымліваць:
– найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
– поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
– выклад сутнасці звароту;
– прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
– адрас электроннай пошты.
3. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
4. Да электронных зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
5. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.